Profesionálna pomoc pre vašu prevodovku

             NAJLEPŠIE CENY NA INTERNETE!!!             Ak nie, zavolajte nám, cena vám bude upravená !

Preprava prevodovky nad 100 km a do ČR kuriérom pre zásielky do 40 kg.

Postup  pri  objednávke  opravy  prevodovky:      vašu pôvodnú prevodovku treba doručiť na opravu čistú, najlepšie, umytú wapkou na umyvárke.

                                 

Výmenný systém,                                               starú prevodovku treba vrátiť čistú.                      

Prevodovka Suzuki: generálna oprava čiže repas, resp. renovácia vašej hlučnej Suzuki prevodovky, od roku výroby 2004 a vyššie, 4WD, 2WD: Ignis, Swift, Wagon R+, SX4, Subaru Justy, Splash, Liana, Baleno, Alto a pod. 

Cena dohodou, cena sa určí až po zistení rozsahu celkového poškodenia. Najmä u prevodoviek s prasknutým obalom. Ak treba, vymeníme vám aj kompletnú spojkovú sadu.  Ak je na vašej prevodovke 4x4 rozbitý vonkajší hliníkový obal cena je dohodou + váš starý kus na výmenu.

     Ak vaša manuálna 5-stup. Suzuki prevodovka  hučí alebo vyhadzuje niektorú rýchlosť, je nutné vykonať generálnu opravu prevodovky, neváhajte a dajte si túto prevodovku čím skôr opraviť.  Po zistení rozsahu poškodenia bude vaša prevodovka opravená v špecializovanom servise. Repasované prevodovky máme skladom. Oprava vašej trvá max. 1 - 3 dni. Písomná záruka je 1 rok. Preprava prevodovky    kuriérom slovenskej pošty  alebo osobne.           Viac info na tel., len volať. Celá SR a ČR.

Dôležité: 

Výmenný systém,                                                      starú prevodovku treba vrátiť /čistú/.

1.  zákazník by mal mať so sebou TP vozidla, prípadne jeho fotokópiu.

2.  zákazník by mal vedieť popísať závadu na opravovanej prevodovke.

3. ak meníte na Suzuki Ignis, Swift a pod ... spojku, dobré by bolo dať súčasne zrepasovať aj prevodovku. Pretože problémy s prevodovkou sa objavia obyčajne hneď po výmene spojky.    Ak majú ložiská v prevodovke veľkú vôľu, po ubehnutí 500-1000 km s novou spojkou, sa prevodovka vážne poškodí, prípadne sa roztrhne jej hliníkový obal. 

4. Oprava takto poškodenej prevodovky je oveľa drahšia.

5. Demontáž a montáž prevodovky v servise stojí cca 100-130€.

Kompletnú  prevodovku treba vymontovať, vypustiť olej, dať umyť, zabaliť najlepšie na malú drevenú paletu  a dopraviť kuriérom do N.Zámkov.

Prevodovku treba doviesť umytú, v opačnom prípade účtujeme príplatok 10€. 

Po dohode môžete priviesť na opravu aj  celé auto.                                                                !!..POZOR  v  opravenej prevodovke nie je olej..!!   Doliať 2 litre prev. olej 75W/90.  Po ukončení opravy bude prevodovka podľa dohody spätne zaslaná kuriérom alebo osobne na adrese N.Zámky, ul. Pri skladoch, č. 1.


Ďalšie služby:

1. zásielková služba kuriérom -

    nad 100 km pre celú SR, ČR.

2. repas zadných náprav Peugeot
3. repas zadných náprav Citroen
4. repas zadných náprav Renault

5. montáž zadných náprav v servise
6. inzercia vašich produktov a služieb

Viac info na tel.  Preprava prevodovky do SR a ČR       kuriérom, len zásielky s hmotnosťou do 40 kg. 

ZÁRUČNÉ  PODMIENKY:

Záručný list, pracovný úkon:   repas prevodovky:    VZOR

Záruka: 6 mesiacov sa vzťahuje na: repas prevodovky

Továrenská značka vozidla:   SUZUKI                         2WD

Model auta: IGNIS 1,3i benzin  2wd                            ovládač spojky: mechanický

Majiteľ:  Jozef  Blaho
Bydlisko:  Levoča, Krátka 4.
Rok výroby:   2006                                                           VIN:
KW:   69                                                                             ŠPZ: PP114JK
Dátum opravy:   10.03.2018                                            kód prevod.: ZHZ

Záruka 6 mesiacov do: 
REPAS mechanik:  Vydarený                                           cena: 300€

Montáž prevodovky v našom servise:                          NIE

Dátum opravy a typ prevodovky musia byť vyznačené na záručnom liste,

v prípade uplatnenia reklamácie v stanovenej záručnej dobe bude táto uznaná a

následne vykonaná bezplatná oprava len za predpokladu, že: 

• majiteľ vozidla menil pravidelne olej v prevodovke  po každých 40.000km, a pritom použil predpísanú značku a množstvo /2,0-2,2 litr./ prevodového oleja,                               • prevodovka nebola poškodená  nízkou hladinou prevodového oleja

• záručný list predloží majiteľ prevodovky, ktorý je zapísaný v záručnom liste,

• pre uplatnenie záruky je nutné /ak sa ešte dá/ vykonať kontrolnú jazdu,
• reklamácia bola uplatnená bez zbytočného odkladu, hneď po zistení závady,

• pri reklamácii zohľadňujeme počet najazdených kilometrov od opravy,
• bude predložený riadne vyplnený záručný list s uvedením dátumu opravy a montážnej firmy, ktorá vykonala montáž,
• na tejto prevodovke neboli vykonané žiadne zásahy, úpravy, opravy, demontáže, inštalácie, manipulácie alebo podobné činnosti vykonané neautorizovanou osobou,
• na tejto prevodovke neboli vykonané 
žiadne výmeny náhradných dielov,

• prevodovka nebola poškodená neodbornými zásahmi mimo výrobcu, mechanickými alebo inými vonkajšími zásahmi tretích osôb,
• prevodovka nebola preťažovaná, t.j. že nebola opakovane používaná súťažne, v extrémnych podmienkach alebo v nevhodnom teréne,                                                             
• reklamácia sa nevzťahuje na prevodovku s prasknutým obalom a na vozidlo havarované spredu.

Oprava  prevodovky

Predaj a oprava manuálnych prevodoviek Suzuki Ignis, Swift 4WD, 2WD.  Ceny sú platné od 01.12.2018.  Ceny sú orientačné. Pred opravou treba starú prevodovku vymontovať, vypustiť olej a poriadne umyť.  Prevodovku treba doviesť čistú, v opačnom prípade účtujeme príplatok 10€. Písomná záruka je 6 mesiacov. 

 Viac info na: www.prevodovka.webnode.sk Zásielka kuriérom alebo osobný odber v N.Zámkoch    mail: zadne.napravy@pobox.sk  Cena + váš starý kus na výmenu.

Ak posielate prevodovku kuriérom, treba ju poslať na malej drevenej palete, prichytiť drevoskrutkami a zabaliť.  Demontáž a montáž prevodovky v servise stojí cca 100-130€.  Pre objednávky volať na 0945448483, 0944 588 189  PO-PIA 09:00-17:00 HOD.                    PRI OBJEDNANÍ PREVODOVKY DNES do 14:00 HODINY, VÁM  BUDE  TÁTO  PREVODOVKA DORUČENÁ KURIÉROM  UŽ NA DRUHÝ PRACOVNÝ  DEŇ DOOBEDA.  Repasované prevodovky máme skladom.

Ako funguje diferenciál?

Diferenciál v osobných automobiloch aj Suzuki Swift, Ignis 4x4

Diferenciáli v osobných automobiloch pracujú obvykle na princípe planétového súkolia. Predstavte si štyri kužeľovité ozubené kolesá, ktoré tvoria štvorec s dvomi pármi rovnako veľkých kolies postavených proti sebe. Všetky štyri sa navzájom dotýkajú. Dve planétové kolesá sú orientované v smere jazdy a pevne spojené s hriadeľmi pohonu kolesa, dve menšie umiestnené kolmo k smeru jazdy sa označujú ako kužeľové satelity.                   Ak ide vozidlo v priamom smere, pastorok poháňa tanierové koleso, ktoré so sebou unáša skriňu diferenciálu spolu s čapom kužeľových satelitov. Planétové kolesá otáčajú hnacími hriadeľmi a kolesami. Obidve kolesá, hriadele aj "planéty" sa otáčajú rovnakou rýchlosťou. Satelity teda akoby krúžili okolo priečnej osi diferenciálu, vo vzťahu k planétam sa však na svojom čape neotáčajú. Vo vnútri klietky teda vlastne stoja všetky štyri ozubené kolesá vo vzťahu k sebe navzájom aj ku klietke diferenciálu.

V momente, keď vodič vojde do zákruty nezmenenou rýchlosťou, v diferenciáli nastane pohyb. Koleso na vonkajšej strane musí zrýchliť a spolu s ním aj hnací hriadeľ. Koleso aj hriadeľ na vnútornej strane spomaľujú. To isté platí aj pre planétové kolesá, ktoré sú priamo spojené s hnacími hriadeľmi. Tu sa dostávajú k slovu kužeľové satelity, ktoré sa každý iným smerom. Práve toto otáčanie umožňuje rozdielnu rýchlosť otáčania oboch hnacích hriadeľov, pričom celkové otáčky skrine a teda aj rýchlosť jazdy zostanú stabilné. Práve zo slova "diferencia" (rozdiel) pochádza aj označenie diferenciál.   Každý vynález má však aj svoje nevýhody, napríklad, v zime. Alebo pozor na použitie snehových reťazí u 4wd. Mali by ste ich nasadiť na na všetky 4 kolesá. Diferenciál v prevodovke môže vypovedať službu aj pri prudšom zmene smeru jazdy o 180 stupňov. Najmä, keď majú užložiská v prevodovke vôľu.

      Ak sa jedno koleso dostane na ľad a začne sa pretáčať, druhé zostane stáť. Preto vznikla uzávierka resp. zámok diferenciálu. Vďaka nemu sa zablokujú obidva satelity a obidve kolesá auta sa začínajú otáčať rovnako. Ďalšia slabina sa prejavila vtedy, keď začal výkon vozidiel narastať. Problémy vznikali najmä pri rozjazdoch, keď sa jedno z kolies neustále pretáčalo.   Riešením bol samosvorný diferenciál. Lamelová spojka medzi dvomi planétovými kolesami zabránila nekontrolovanému otáčaniu kolesa vozidla a časť výkonu prenášala na druhé. Zväčša sa tento prenos pohybuje v rozpätí 25 až 75 percent. Zhruba pred 20 rokmi sa dostala k slovu elektronika, konkrétne elektronický stabilizačný systém (ESP), ktorý s pomocou bŕzd ukľudní pretáčajúce sa koleso a v extrémnom prípade zníži otáčky motora.


NAŠE  PODROBNÉ  INZERÁTY  NÁJDETE  NA : www. ..... nbazar.sk  autobazar.eu   autobazar.sk  autovia.sk  bazar.sk  slovenskainzercia.sk   inzercia.sk  ....